26.марта 2020. године на РТС2 је одржан 2. час енглеског језика за 2. разред са темом My animals, part 2 (Моје животиње, други део). Поновили су шта је био домаћи задатак претходног часа и речи за животиње са фарме и кућне љубимце. Уведена је нова реч, a bird (птица).
Затим су животиње подељене на категорије, према томе које радње могу да обављају. Представљене су радње:
- run (трчати)
- jump (скакати)
- swim (пливати)
- fly (летети)
- sing (певати)
- hop (скакутати).
Затим су постављана питања о животињама:
- Which pets can run? A dog, a cat, a rabbit…
- Which pets can jump? A dog, a cat…
- Which pets can swim? A fish…
Затим се тражило од ученика да опишу своје способности:
- I can run like a dog.
- I can jump like a cat.
- I can sing like a parrot.
- I can swim like a fish.
- I can hop like a rabbit.
- I can fly like a bird.
Затим су постављали питања везано за животиње:
- Can a cat fly? No, it can’t.
- Can a fish swim? Yes, it can.
- Can a dog sing? No, it can’t.
- Can a parrot fly? Yes, it can.
- Can a rabbit hop? Yes, it can.
- Can a fish run? No, it can’t.
Урађен је задатак погађања које шивотиње су у питању:
- tca- c_ _
- ogd- d_ _
- bibrat- r_ _ _ _ _
- hsif- f_ _ _
- raptor- p _ _ _ _ _
ДОМАЋИ ЗАДАТАК: Ученици имају задатак да ураде неку врсту пројекта у свесци или на посебном папиру везано за животиње. Треба да нацртају мапу ума, тако што ће централни појам бити ANIMALS, PETS или FARM ANIMALS, а затим да од тог појма повуку линије и нацртају животиње које су научене, или да исеку слике из новина, своје стикере и слично. Ученици који желе могу поред слика и да пишу речи животиња.